jakobochco

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Jakob Johansson - 2 maj 2013 11:34

Under sportlovet så jobbade jag väldigt mycket och jag hade fullt upp med att lära mig Fl studio och hur det fungera. Sen så börja jag leta efter inspiration för hur min låt skulle vara. Jag hade svårt i början och jag blev inte nöjd med det jag gjorde men när jag hittade ett sätt att göra ett bra hjärtslag så bestämde jag mig att jobba efter det. Sen så laddade jag ner en plugin till Fl studio som hette nexus vilket var rätt jobbigt att lära sig så jag spenderade lite tid på tutorials där också.Allt detta tog lite mer än 15 timmar.  Sen så under påsklovet så jobbade jag med modellering av ett huvud detta tog väldigt lång tid och det var också väldigt tråkigt och irriterande eftersom det var ett väldigt exakta saker man behövde göra och jag följde ett par olika tutorials detta tog väldigt lång tid 24 timmar. Sen så gjorde jag lite annan moddelering till spelet detta tog 16 timmar och det var moddeler till ett hus som tex bord, stolar och lite olika tavelramar helt enkelt möbler du kan hitta i ett hus. Sen så kontrollerade jag mitt arbete och ändrade lite små saker här och där detta tog mig 4 timmar.

Av Jakob Johansson - 2 maj 2013 11:13

I måndags så frågade Jakob om jag kunde hjälpa med att göra en endscrean däe det fadar till svart i slutet. Jakob skikade några länkar där han hade hitat information om hur man kan göra men presis som honom så fungerade det inte för mig heller det fadade inte utan bara gick till svart på en gång. jag jobade runt 3-4h på det i måndags och 2-3h i onsdags. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards