jakobochco

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Jakob Johansson - 1 maj 2013 19:25

Den här veckan har jag jobbat med spelet så jag nästan spydde. Det jag fick göra var att sätta ihop spelet så att det äntligen skulle bli klart, och ja vi hann till nöd och näppe. Jag fick lägga in möbler i huset, lägga till alla texturer på objekten, lägga in ljud som Gustaf fixat och sedan lägga in alla läskiga delar i spelet som du kommer märka :)


En annan jobbig del jag fick lov att göra var att fixa med slut delen av spelet. Vi hade en plan i början hur det skulle bli, och tyvärr blev det svårare än vad vi hade tänkt oss. På måndagen märke jag hur mycket jag hade att göra, så jag gav vidare uppgiften till Jonatan.


En stund senare säger han att han inte tror han hinner göra den så då fick jag lov att sätta mig in i den uppgiften ännu en gång. Efter mycket slit så blev den till slut klar, jag tror det var så sent som på onsdag kvällen, när då spelet skulle in på torsdagen.


Nu när spelet äntligen är klart så kännst det som nått saknas i mitt liv, men ändå känns det skönt.



Spelet går att hämta på vår sida http://deathunknown.co.nr/ under "Download" fliken.


Gilla även vår Facebook sida https://www.facebook.com/deathunknowngame

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards